Dane teleadresowe

Sklep agaroo.pl

ul. Stawna 25F
62-052 Komorniki (koło Poznania)

Kontakt telefoniczny (pn - pt):   793 777 479
Kontakt mailowy:      sklep@agaroo.pl
Wsparcie techniczne (pn - pt):   783 511 175

Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty
Szczegółowe zasady i warunki dotyczące zwrotów i reklamacji zawarte zostały w Regulaminie.


Składanie reklamacji
Wszystkie nasze produkty posiadają minimum 2 lata gwarancji. Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Okres gwarancyjny jest liczony od daty wystawienia takiego dokumentu. Jeśli mają Państwo problem z jakimkolwiek produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym proszę postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać wszystkie potrzebne dane.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Randi Robert Wasielewski

Stawna 25F
62-052 Komorniki

 

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU.pdf


Zwrot towaru
Zgodnie z art.27 Prawa Konsumenckiego, macie Państwo prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania produktu.

Bylibyśmy wdzięczni, gdyby towar został odesłany w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu i był odpowiednio opakowany tak aby nie zniszczył się podczas dostawy do naszej firmy.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

Randi Robert Wasielewski

Stawna 25F
62-052 Komorniki

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU.pdf

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl